هوآوی فناوری جدیدی را در شارژ سریع باتری معرفی کرد
نوشته شده توسط : علی افشار

روز پنجشنبه Watt Lab ، که متعلق به شرکت هوآوی است ، از مدل جدیدی از  باتری رونمایی کرد که سرعت شارژ آن ده برابر سایر باتری های امروزی است.

این رونمایی در سمپوزیوم باتری در کشور ژاپن انجام شد. هوآوی در این مراسم دو نمونه مختلف از طراحی جدید باتری را به نمایش گذاشت: یک مدل 600 میلی آمپر ساعتی و یک مدل 3000 میلی آمپر ساعتی. مدل 600 میلی آمپر ساعتی توانست در مدت دو دقیقه ، شارژ باتری را از 0% به 68% برساند. در مدل 3000 میلی آمپر ساعتی سرعت شارژ از این هم چشمگیر تر بود .با توجه به ظرفیت بیشتر این باتری ، شارژ 0% تا 48% فقط در پنج دقیقه انجام شد.

هوآوی مدت ها زمان صرف آزمایش این باتری ها کرده و معتقد است که به حرکتی انقلابی در صنعت باتری های لیتیومی دست یافته است. اگر طراحی این باتری ها از نظر هزینه قابل توجیه باشد ، می توان حق را به هوآوی داد. این سرعت شارژ پدیده شارژ سریع سامسونگ و کوالکوم را از میدان به در خواهد کرد.

هوآوی ادعا می کند که این طراحی در طول عمر باتری تاثیری نخواهد داشت. سرعت بالای شارژ را می توان با استفاده از اتصال یک هکتومتر به یک مولکول گرافیت در آند به دست آورد. هوآوی می افزاید که این اتصال به عنوان کاتالیزوری عمل می کند که لیتیوم را از پیوند های کربن دریافت و منتقل می کند. هوآوی علاقه مند است این تکنولوژی را سریعتر به بازار معرفی کند و در حال حاضر مذاکراتی را با شرکای احتمالی برای ساخت این باتری ها آغاز کرده است.طراحی فروشگاه اینترنتی




:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: